Is een product beschadigd? we lossen het voor je op zonder gedoe. Toch nog vragen? Dan kun je contact met ons opnemen.
Waar kun je van ons verwachten
- 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je bestelling
- Altijd geld terug bij het retour sturen van je bestelling
- Iets mis met de levering? We lossen het zo snel mogelijk op
Een product of je hele bestelling retour sturen
Geen probleem! Bij ons heb je 30 dagen bedenktermijn na de besteldatum. Wij geloven in goede informatie bij onze producten. Als het product niet is wat je er van verwacht had of heb je je gewoon bedacht, dan lossen wij het voor je op. Je krijgt dan je geld terug.
Binnen 5 dagen na ontvangst van je retour kun je van ons je geld terug verwachten. Je ontvangt het volledige aankoop bedrag, inclusief verzendkosten van ons terug als je de gehele bestelling annuleert. Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling krijg je de waarde van de retour gestuurde producten van ons terug. De kosten en het risico voor het verzenden van de producten is voor eigen rekening.
let op: Stuurt u producten terug en daalt hierdoor het totaalbedrag van uw bestelling onder de waarde van de gratis verzending dan zijn wij genoodzaakt de gratis verzending te verrekenen met het terug te storten bedrag.
Voorwaarde op de herroepingsrecht (retour sturen)
Als een product onverkoopbaar is geworden, door bijvoorbeeld: schade, gebruik, een ontbrekende verpakking of een andere reden zal er een percentage van het aankoop bedrag ingehouden worden.
- 50% van het aankoopbedrag bij een ontbrekende of beschadigde verpakking
- 75% van het aankoopbedrag bij onherstelbare gebruikssporen
- 100% van het aankoopbedrag bij defecte goederen
Kan ik producten ruilen?
Ja, ruilen werkt bij ons door je bestelling retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op en wij verrekenen het verschil in prijs.
Hoe werkt het retoursturen van mijn bestelling?
Zodra jouw bestelling of het product onder onze retourregeling valt is het retour sturen erg simpel.
Stuur ons een bericht of stop een kleine notificatie met jouw gegevens en de reden van retourneren (als je wilt) bij de producten die je retour wilt sturen. Zolang wij maar weten dat het retour komt en van wie de bestelling was.
Je pakt de producten stevig in (let op, plak geen labels of tape op nieuwe verpakking van het product. Gebruik altijd een doos om het product in te stoppen) en verstuurd de doos naar ons. De retourkosten worden niet vergoed.
Het retouradres:
Huureenkip.nl
Dauwrootstraat 19
3295 TC ‘s-Gravendeel
Na ontvangst handelen wij de retour in 2 dagen af. Als er vragen zijn nemen wij contact met je op. Zo niet, dan storten we het geld terug. Het duurt maximaal 5 dagen voordat het geld weer op jouw rekening staat.
Mijn bestelling is beschadigd bezorgd
Dat is niet prettig. Onze excuses hiervoor. Wij begrijpen dat het niet leuk is dus we willen je zo snel mogelijk helpen om het probleem op te lossen. Stuur ons alsjeblieft een foto waarop de complete doos van de bestelling te zien is en een foto van het beschadigde product. Je kunt de foto sturen via e-mail of WhatsApp.
Mijn bestelling is incompleet bezorgd
Laat ons weten wat je mist en wij zoeken het voor je uit. Neem contact op via de contactpagina. Is iets onduidelijk uit te leggen, stuur dan een foto mee zodat we je snel kunnen helpen.
Bij een klacht over huureenkip.nl of een product willen we je graag verder helpen. Pas als het probleem bij ons bekend is, is kunnen we wat voor je betekenen. Gebruik hiervoor de contactpagina.